15 kovo 2014

Geriausias dezodorantas - nematomas!

Žinau, kad dažniausiai laukiamiausios produktų apžvalgos būna dekoratyvinės kosmetikos, bet šįkart nesusilaikiau ir nusprendžiau parašyti apžvalgą ne apie grožio, o gaivos mums suteikiantį (bet ne ką mažiau svarbų!) produktą - dezodorantą! Visada maniau, kad dezodorantui keliu ne itin didelius reikalavimus - man reikia, kad jis būtų nematomas. Kitaip tariant, nepaliktų ant drabužių nei baltų, nei geltonų dėmių, neskleistų jokių kvapų (mane vienodai erzina dezodorantai, kurie nepašalina prakaito kvapo ir tie, kurie vos tik pasijudinus ar pakėlus ranką dvelkia kažin kokiomis cheminėmis "gėlėmis"). Žodžiu, man tereikia, kad dezodorantas būtų neutralus tiek kvapų, tiek spalvų atžvilgiu, bet ką jūs sau manot? Tokį rasti laaabai sunku.

Išbandyti "Garnier Neo" (apie kurį jums šiandien ir pasakosiu) nusprendžiau viename forume perskaičiusi, kad "Garnier" dalina nemokamus dezodorantus norinčioms išbandyti. Aišku, kaip visada, nebespėjau ir nemokamo negavau. Tada po kelių dienų užmačiau šio gaminio reklamą kažkokiame žurnale, tada vėl kažkur... Žodžiu, painiojosi tas "Neo" man po akimis, kol galiausiai pasidaviau reklamai ir nusprendžiau įsigyti šią naujovę. Naujumas labiausiai atsispindi pakuotėje, ji atrodo štai taip:

Šią apžvalgą rašau jau sunaudojusi visą dezodorantą (norėjau, kad apžvalga būtų pagrįsta ne vien pirmu įspūdžiu), tad jau pastebėjau tokios pakuotės privalumus: kadangi jos dozatorius apačioje, priemonei besibaigiant pakuotės nereikia kratyti norint išspausti tai, kad dar joje liko. Dozatorius taip pat gan neįprastas:

 Paspaudus pakuotę pro skylutes štai taip išlenda kreminis dezodorantas. Man tai pasirodė gan patogu, gerokai patogiau nei pieštukiniai dezodorantai (žinot, tie, kuriuos turi pasukti, kad išlįstų daugiau produkto, bet jis nuolat nutrupa/nulūžta...), bet ne itin kuo skiriasi nuo rutulinių, kuriuos naudojau anksčiau (na, nebent tuo, kad kaip minėjau, produktui einant į pabaigą jį vis dar patogu naudoti ir nereikia apvertus buteliuko laukti, kol dezodorantas "suvarvės" prie dozatoriaus).

Kalbant apie patį produkto veiksmingumą - vertinčiau jį teigiamai. Vienintelis man ne itin patikęs dalykas - dezodoranto kvapas (maniškis "Fresh Blossom", atseit, gėlėmis kvepiantis). Jis nėra itin stiprus, mėgstančioms kvapnius dezodorantus turėtų patikti, bet man, mėgstančiai visiškai nejausti-neužuosti dezodoranto tai šiek tiek trukdė. Garnier interneto puslapyje mačiau, kad "Neo" yra keturių skirtingų kvapų ir vienas bekvapis (kaip tik man, matyt, tik parduotuvėj užtaikiau tada, kai išpirktas buvo, nes neradau). Žodžiu, skųstis kaip ir nėra kuo, dedu pliusą už tai, kad galima rinktis kvapą pagal savo uoslės pomėgius ir poreikius.

Vis dėlto, labiausiai šiame gaminyje man patiko ne pakuotė, ne kvapas, o...pats gaminys. Aš labai mėgstu tamsius drabužius, todėl dažnai suirztu dėl iš niekur atsiradusių baltų dėmių. "Garnier Neo" didžiausias pliusas tas, kad jis laaabai greit išdžiūna - vos tik užsitepus susigeria į odą, nereikia laukti ar atsargiai vilktis drabužių. Dėl geltonų dėmių nieko negaliu pasakyti, nes dažnai nenešioju baltų drabužių, bet, manau, jų taip pat neturėtų likti dėl greito produkto išdžiūvimo laiko. Nuo prakaitavimo šis dezodorantas saugo vidutiniškai - įprastą dieną man jo visiškai pakanka, bet kai naudojau šį dezodorantą eidama sportuoti, jo poveikis nebuvo toks stiprus, kokio norėtųsi. Taigi, sportininkėms ar linkusioms gausiau prakaituoti nerekomenduoju, bet šiaip tai tikrai geras pasirinkimas kasdieniam naudojimui.

Kainos ir kiekio atžvilgiu - kol kas jis šiek tiek brangesnis už kitus Garnier dezodorantus (be nuolaidos mačiau už kažkur ~11Lt už 40ml, tuo tarpu 50ml Garnier rutulinio dezodoranto kainuoja ~10LT), bet manau, kad nuslūgus reklamos bumui kainos susivienodins, o ir daug kur jis parduodamas su nuolaida (aš įsigijau už 9Lt). Tikrai išbandysiu dar ir bekvapę "Neo" versiją ir...tikiuosi, kad man pagaliau pavyks rasti savo taip ieškotą nematomą dezodorantą.

O jūs ar bandėte šį dezodorantą? Jei ne, koks jūsų mėgstamiausias ir nepakeičiamas? O gal naudojate tik ekologiškus dezodorantus? Lauksių jūsų nuomonių komentaruose!




0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą