28 vasario 2014

Gražusis ketvirtadienis!

Vakar turėjau daug laimės - mano nuostabiosios ir gražiosios kursiokės keliavo į pasirodymą ir paprašė manęs, kad padaryčiau joms makiažą. Visų pirma turiu pabrėžti - nelaikau savęs kaži kokia makiažo meistre, juolab neturiu šioje srityje daug patirties, tiesiog (kaip ir dauguma merginų) labai mėgstu paskaitinėti įvairius straipsnius bei knygas apie kosmetiką ir jos pritaikymą, pažiūrėti įvairių video youtube, o jei pasitaiko galimybė sudalyvauti kokiame renginyje, kur galiu stebėti, kaip dirba makiažo meistrai, stengiuosi visą informaciją dėtis į galvą - kitaip sakant, makiažo subtilybės mane labai žavi ir domina. O mano šaunios kursiokės žino mano pomėgį ir vis mane paskatina, karts nuo karto paprašo, kad joms padaryčiau kokį makiažą... Taip ir kyla noras dar daugiau sužinoti bei domėtis.
 Taigi, prašau šiuos makiažus vertinti atsižvelgiant į tai, kad toli gražu nesu profesionalė ir mano tikslas - kuo daugiau išmokti (o kaip smagu mokytis, kai yra tokių šaunių ir gražių savanorių:)) bei pasistengti, kad merginos jaustųsi gražios. Siekiau kuo natūraliau atrodančio rezultato - nieko pernelyg rėksmingo.

Iškart turiu atsiprašyti dėl prastos nuotraukų kokybės, kuri neleidžia matyti detalių, o tik bendrą vaizdą, bet šiuo metu neturiu įrangos kokybiškesnėms nuotraukoms (gal kas žino patarimų, kaip išspausti kuo daugiau kokybės iš "muilinės"? Būčiau dėkinga, jei pasidalintumėte komentaruose!).

Pirmoji - gražioji šviesiaplaukė Indrė! Buvo labai įdomu daryti jai makiažą - Indrė turi labai šviesią odą, todėl net vos vos paryškintos akys iškart gražiai išryškėja veide. Šviesiems antakiams taip pat reikėjo labai nedaug paryškinimo, kad dar labiau matytųsi jų forma.

 
(štai, net ir šypsena platesnė atsirado :))

Antroji - mūsų šypsenėlė Karolina! Retai tenka ją pamatyti pasidažiusią (tiksliau, beveik niekada, o jei ir tenka - tai nebent tušu perbrauktomis blakstienomis), todėl šis makiažas buvo itin smagus - nors pasikeitimai buvo nežymūs, vistiek atrodė kažkaip neįprasta matyti pasidažiusią Karoliną.

Karolina dar užsiprašė, kad kaip nors patogiai (mat per pasirodymą jai reikėjo šokti), bet gražiai supinčiau jai plaukus. Tai man buvo tikras iššūkis, nes aš be galo mėgstu daugybę visokių pynių, išraitymų ir kuo daugiau jų, tuo man gražiau, o Karolina - atvirkščiai, mėgsta griežtesnes šukuosenas. Po kelių bandymų, sutarėm dėl paprastos, bet patogios šukuosenos - pynimu paįvairintos uodegėlės:
O kol mes visos gražinomės, su mumis plepėjo ir visų makiažų procesą stebėjo Indrės kambariokė Lolita, kol galiausiai ir pati nusprendė mane pradžiuginti ir pasiprašyti makiažo:

Tikras atradimas buvo tai, kaip jai tinka rausvos spalvos lūpdažis - iškart pagyvina visą veidą!

Tai štai, kokią smagią dieną apturėjau ir kokias gražias paneles turėjau progos padažyti! Dar kartą ačiū savo šauniosioms savanorėms ir tikiuosi, kad dar ne kartą turėsiu progos jas padažyti, tobulėti ir su jumis pasidalinti rezultatais!

O pabaigai turiu klausimėlį skaitantiems: ar jums norėtųsi įrašo, kuris detaliai parodytų, kaip susikurti kažkurį (o gal ir visus?) iš šių makiažų?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą